top of page

פיתוח ניהולי

פיתוח ניהולי, הפועל לפי מודל "עובדים בשביל השורה התחתונה" שמטרתו לשפר תוצאות עסקיות ע"י רתימת כל עובדי הארגון למקסום תוצאות. בתהליך משתמשים בכלים שונים כגון: סדנאות לקביעת חזון וערכים לארגון, תכנון והעברת סדנאות והכשרות ארגוניות במגוון נושאים, חיבור העובדים לחזון הארגון דרך עבודה על ועם החזון האישי שלהם, ליווי מנהלים בתהליכי חשיבה, אימון אישי ועסקי, ייזום תהליכי למידת עמיתים, תכנון אסטרטגיה תקשורתית פנים ארגונית, פיתוח ערוצי תקשורת פנים ארגוניים, הגדרות תפקיד מותאמות למטרות העתידיות כפי שהוגדרו ובהתייחס לחיזוק החזקות של העובד, הערכת עובדים ועוד.

שלבי התהליך: 

1. מיפוי צרכי הארגון בארבע רמות: הארגון, המחלקה, התפקיד והעובד.

2. בניית תוכנית המותאמת לצרכים תוך שימוש בכלים שונים ליישום התהליך.

3. יישום התוכנית בארגון תוך בקרה, מעקב וניתוח מסקנות לכל אורך התהליך.

 

 

bottom of page