יעוץ שיווקי
יעוץ שיווקי, הכולל, הכנת תוכנית שיווקית טקטית הנגזרת מההחלטות האסטרטגיות ומובילה למימוש היעדים. התוכנית מתייחסת לכלל תמהיל השיווק ומכילה הגדרת פעילויות נדרשות (פנימיות וחיצוניות), תקציב ולוחות זמנים:
• מוצרים או שירותים - פיתוח מוצרים / שירותים חדשים או שדרוג הקיימים.
• קביעת אסטרטגיית תמחור, מול עלויות ומול המתחרים.
• קביעת אסטרטגיית הפצה, בעולם הפיזי והאינטרנטי.
• הכנת תוכנית תקשורת שיווקית: פרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות, מכירה אישית, עזרי שיווק נדרשים, נוכחות אינטרנטית הכוללת: אתרי אינטרנט, כלים אינטרנטיים חדשניים, רשתות חברתיות, שיווק מפה לאוזן ועוד.
• הגדרת התהליך שעובר הלקוח ברכישת השירות, משלב היותו לקוח פוטנציאלי ועד היותו לקוח נאמן ואף ממליץ.
• המחשת והבלטת השירות ע"י שימוש ב"הוכחה פיזית" כמו עלונים, הוכחה מדעית, דמות תקשורתית.
• שיווק פנימי - הכשרת העובדים בארגון בכל הדרגות והממשקים להיכרות ושיווק הארגון או הפרויקט.