top of page

יעוץ שיווקי

יעוץ שיווקי, הכולל, הכנת תוכנית שיווקית טקטית הנגזרת מההחלטות האסטרטגיות ומובילה למימוש היעדים. התוכנית מתייחסת לכלל תמהיל השיווק ומכילה הגדרת פעילויות נדרשות (פנימיות וחיצוניות), תקציב ולוחות זמנים:

מוצרים או שירותים - פיתוח מוצרים / שירותים חדשים או שדרוג הקיימים.

• קביעת אסטרטגיית תמחור, מול עלויות ומול המתחרים.

• קביעת אסטרטגיית הפצה, בעולם הפיזי והאינטרנטי.

• הכנת תוכנית תקשורת שיווקית: פרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות, מכירה אישית, עזרי שיווק נדרשים, נוכחות אינטרנטית הכוללת: אתרי אינטרנט, כלים אינטרנטיים חדשניים, רשתות חברתיות, שיווק מפה לאוזן ועוד.

• הגדרת התהליך שעובר הלקוח ברכישת השירות, משלב היותו לקוח פוטנציאלי ועד היותו לקוח נאמן ואף ממליץ.

• המחשת והבלטת השירות ע"י שימוש ב"הוכחה פיזית" כמו עלונים, הוכחה מדעית, דמות תקשורתית.

שיווק פנימי - הכשרת העובדים בארגון בכל הדרגות והממשקים להיכרות ושיווק הארגון או הפרויקט.

 

 

 

 

 

 

bottom of page